2009. december 9., szerda

Az elpáholt mikulás

.

.
Múlt hétvégén ellátogatott mindenhová a mikulás, gondolom mindenhol nagy izgalommal készültek a csomagok. Miközben én is a mikulási hivatásomat gyakoroltam, a csomagok kötözése közben eszembe jutott gyermekkorom legkeservesebb télapós estéje. (a mi időnkben még télapó volt a mikulás neve)
Valami oknál fogva, fogalmam sincs miért jutottak arra az álláspontra a szüleim hogy jól megleckéztetnek bennünket...

Megszólalt a nagyon várt kiscsengő, ami jelezte hogy valószínű most hajt el éppen a télapó a szánkójával, így izgalmas piros zacskókat találhatunk az ablakban. Nagy reményekkel telve húztuk fel a nővéremmel a redőnyt, és megdöbbenve láttuk hogy egy csizma sincs az ablakban. Van viszont egy irgalmatlanul nagy virgács-féle, ami beteríti az egész ablakpárkányt, ami legalább 2 méteres volt.
Nővérem elkezdett sírni, én meg azon melegében elindultam a lakásban, hogy megkeresem a télapót, és most jól elverem.
Kb 2 szobával arrébb már rájöttem hogy a télapó eliszkolt, és esélyem sincs hogy kivasaljam belőle a jussomat, csak a nyomi virgács van. Addig biztosan vigyorogtak az ősök hogy milyen kis elszánt vagyok ahogy vonulok, de mivel én is elkezdtem itatni az egereket, a szüleink hirtelen két bőgőmasinával rendelkeztek. Alig bírtak megnyugtatni bennünket, a nagy pánikban aztán apu jól eltűnt hogy a saját ablakukba tegyék a csomagokat, és gyorsan felhúzták a redőnyüket, hogy a mikulás ide tette......
Soha többé nem próbálkoztak mégegyszer az ötletükkel :)
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése